Διατροφή, άσκηση και υγεία...

Ονομάζομαι Φανή Πρεβέντη και δημιούργησα αυτό το ιστολόγιο με σκοπό να μοιραστώ μαζί σας τις γνώσεις μου σε θέματα διατροφής. Θα ήθελα πολύ να μου μεταφέρετε τα σχόλιά σας ώστε να έχουμε αμφίδρομη επικοινωνία. Εύχομαι να ευχαριστηθείτε την ανάγνωση και να εντοπίσετε πράγματα που σας ενδιαφέρουν....

Σάββατο, 21 Αυγούστου 2010

Διατροφή για λαμπερό δέρμα

Είναι γεγονός οι διαιτητικές επιλογές μας αντανακλώνται στην εξωτερική μας εμφάνιση. Τα βασικά σημεία που πλήττωνται από μια λανθασμένη διατροφή είναι το δέρμα, τα μαλλιά και τα νύχια. Ποιές τροφές μπορούν να βοηθήσουν την εμφάνισή μας;



ΨΑΡΙΑ

Τα ψάρια διαθέτουν ω3 λιπαρά οξέα τα οποία έχουν αντιφλεγμονώδη δράση. Οι φλεγμονές συχνά φράσσουν τους πόρους του δέρματος με αποτέλεσμα την εμφάνιση ακμής. Επιπλέον οι φλεγμονές επισπεύδουν την εμφάνιση ρυτίδων.

ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ

Το ελαιόλαδο βοηθά τη λίπανση του δέρματος και είνα πλούσιο σε βιταμίνη Ε. Η αντιοξειδωτική δράση της βιταμίνης Ε προστατεύοντας το κολλαγόνο, διατηρεί την ελαστικότητα του δέρματος και επιβραδύνει την εμφάνιση ρυτίδων και τη γύρανση της επιδερμίδας. Η βιταμίνη Ε προλαμβάνει τη θαμπάδα, την ξηρότητα και την πρόωρη εμφάνιση κυλίδων του δέρματος ενώ δρα και εναντίον της τριχόπτωσης.

ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ, ΑΠΑΧΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΡΕΑΣ ΚΑΙ ΑΥΓΑ

Οι παραπάνω τροφές περιέχουν πρωτεϊνες, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, σίδηρο και ψευδάργυρο. Οι πρωτεϊνες βοηθούν την αντικατάσταση των νεκρών κυττάρων με νεαρά κυτταρα της επιδερμίδας. Η έλλειψη πρωτεϊνών μπορεί να οδηγήσει σε χαλάρωση του δέρματος. Επιπλέον η πρωτεϊνες είναι απαραίτητες για υγιή μαλλιά, δοντια και νύχια. Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β αποτελούν βασικά συστατικά ενζύμων που διατηρούν τη σωστή λειτουργία της επιδερμίδας, εμποδίζουν την εμφάνιση ρυτίδων, τη λιπαρότητα και την αραίωση των μαλλιών. Ο ψευδάργυρος συμμετέχει στην παραγωγή και διατήρηση του κολλαγόνου και της ελαστίνης. Ο σιδήρος βοηθά την κυκλογορία του αίματος και τη σωστή αιμάτωση των αγγείων και την επιδερμίδας βοηθώντας τα κυτταρά της να παραμείνουν υγιή και δινοντας στο πρόσωπο υγιές χρώμα και λαμψη.

Πορτοκάλι, λεμόνι, φράουλα, τομάτα , πεπόνι

Περιέχουν βιταμίνη C και αντιοξειδωτικές ουσίες (πολυφαινόλες) που δρουν στην διατήρηση του κολλαγόνου που τη στήριξη του δέρματος. Ο συνδυασμός βιταμίνης C - πολυφαινολών προλαμβάνει την εμφάνιση κυλίδων που οφείλονται στην ηλιακή ακτινοβολία, ενδυναμώνει τις φλέβες και προλαμβάνει τις αιμορραγίες μικρών αγγείων (εμφανίζονται κυρίως στα πόδια).Επιπλέον οι αντιοξειδωτικές ουσίες προστατεύουν το δέρμα από τη δράσης των ελευθέρων ριζών που εισβάλουν στον οργανισμό μέσω της ρίπανσης της ατμόσφαιρας, του καπνίσματος και της κακής διατροφής.

ΝΕΡΟ

Το νερό ενυδατώνει την επιδερμίδα, βοηθά τον μεταβολισμό να κινείται με ταχύτερους ρυθμούς και συμμετέχει στην αποβολή ουσιών βλαπτικών προς τον οργανισμό.

ΚΑΡΟΤΑ, ΚΑΡΠΟΥΖΙ, ΠΑΠΑΓΙΑ

Περιέχουν αντιοξειδωτικά και βιταμίνη Α (β- καροτένιο) που βοηθά στη πρόληψη και την μείωση των ερεθισμών που προκαλούνται στο δέρμα από τα ηλιακά εγκαύματα.

ΗΜΙΠΑΧΑ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Περιέχουν ασβέστιο και βιταμίνη D. Το ασβέστιο διατηρεί σε καλή κατάσταση τα δόντια, τα νύχια, τα μαλλιά και τα οστά μας. Η βιταμίνη D βοηθά στην απορρόφηση του ασβεστίου, στα μάτια και την επιδερμίδα.

ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ


Οι ξηροι καρποί αποτελούν πηγη μαγνησίου, καλίου, χαλκού, ασβεστίου, φωσφόρου που βοηθούν στη διατήρηση της δομής του δέρματος. Επιπλέον οι ξηροί καρποί περίχουν ω3 λιπαρά οξέα, ασβέστιο και βιταμίνη Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου