Διατροφή, άσκηση και υγεία...

Ονομάζομαι Φανή Πρεβέντη και δημιούργησα αυτό το ιστολόγιο με σκοπό να μοιραστώ μαζί σας τις γνώσεις μου σε θέματα διατροφής. Θα ήθελα πολύ να μου μεταφέρετε τα σχόλιά σας ώστε να έχουμε αμφίδρομη επικοινωνία. Εύχομαι να ευχαριστηθείτε την ανάγνωση και να εντοπίσετε πράγματα που σας ενδιαφέρουν....

Τρίτη, 16 Νοεμβρίου 2010

Δίαιτα ελεύθερη γλουτένης


  1. Αποφύγετε την κατανάλωση τροφίμων που για την παρασκευή τους χρησιμοποιούνται τα εξής:
- Σιτάρι
- Κριθάρι
- Σίκαλη
- Βρώμη

Τα παραπάνω συστατικά βρίσκονται κυρίως σε τρόφιμα όπως το ψωμί, τα άλευρα, τα ζυμαρικά, τα περισσότερα δημητριακά πρωινού, τα κέικ, τα μπισκότα και τα γλυκά. Απαγορεύεται επιπλέον η κατανάλωση μπίρας.

  1. Προσοχή στις κρυφές πηγές γλουτένης. Ενδέχεται να υπάρχουν ποσότητες γλουτένης σε προπαρασκευασμένα και έτοιμα τρόφιμα, σε κάθε είδος πίτας (τυρόπιτα, λουκανικόπιτα κλπ.), σε κροκέτες, μπιφτέκια και λουκάνικά αλλά και οτιδήποτε μπορεί να περιέχει αλεύρι σίτου.

  1. Αντικαταστήστε τα παραπάνω με προϊόντα από καλαμπόκι και ρύζι.

  1. Χρησιμοποιείστε τα προϊόντα ειδικής διατροφής για δίαιτα ελεύθερη γλουτένης. (ψωμί, μακαρόνια, αλεύρι, μπισκότα κ.α.)

  1. Σε γεύματα εκτός σπιτιού να αποφεύγονται σάλτσες και σούπες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου